KOZAK XVII w 75mm OD PODSTAW

Relacje warsztatowe z budowy modeli figur.

KOZAK XVII w 75mm OD PODSTAW

Postprzez Koncerz » Pią Sie 25, 2006 8:29 pm

Witam.
Mam tu husarza takiego, XVII-czno wiecznego którego sobie wypletłem z Magic Sculpa na manekinie ulepionym z modeliny.
Figurka ma 75mm (mniej-więcej) i jest podzielona na około 10 części, czapka jest ,,opcjonalna”.
Zdjęcia kozaka popuzzlowanego wkrótce, bo jest prowizorycznie sklejony i trzeba go ostrożnie rozkleić.
Pistolet mu ciut chyba za duży wyszedł, ale może by że to np. .półhak albo mały arkebuz .
Robię niewielką serię takich dziwolągów, husarz, kusznik, coś tam jeszcze ,zdjęcia wkrótce.
Żeby nie było ,że tylko ględzę na HP.
Maciek Koncerz Pawlica
zdjęcia w czapeczce :
Image Image
Image ImageImage
ImageImage
ImageImage
Awatar użytkownika
Koncerz

Miejscowość: Warszawa

Postprzez Przemek Szymczyk » Pią Sie 25, 2006 10:15 pm

Warsztatowo - świetna robota :D
Historycznie - nie znam się, nie zabieram głosu

Najbardziej podoba mi się bez czapki z głową w pozycji ze zdjęć w 2 rzędzie od dołu. Taka pozycja wydaje mi się najbardziej naturalna
Pozdrawiam
Przemek

Image
Awatar użytkownika
Przemek Szymczyk

Miejscowość: Gorlice

Postprzez ducz » Pią Sie 25, 2006 10:23 pm

Czołem Maćku .Figurka jak zwykle fajna ,tylko jesli moge wtącic co nieco to robisz ten sam błąd za który mój pryncypał opie... mnie bardzo długo a więc wydaje mi sie ze brak temu człowiekowi górnej wargi (tak widac na zdjeciu )powinieneś najpierw zbudowac górna wargę która nieco bardziej wystaje niz dolna i dopiero na niej robić wąsy ,nozdrza też są nierówne ,mogę jeszcze .Nie słyszę sprzeciwu więc prawa noga jest złamana, bo jesli on sie na niej opiera to raczej nie powinna sie wyginać do środka No tak zaczyna zrzędzić jak moj pryncypał !!!!.No ale generalnie figurka sie mi podoba :D A czemu czapka opcjonalnie ,jak dla mnie to fajnie w niej wygląda .Pozdrawiam Grzesiek
ducz

Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska