Hubal

Relacje warsztatowe z budowy modeli figur.

Hubal

Postprzez Marcin Łukawski » Śro Kwi 20, 2005 9:52 pm

Witam

Robię sobie ostatnimi czasy konwersje figurek no i udało mi się wymodzić cuś takiego :) :

Image

http://img.photobucket.com/albums/v605/ ... CN4105.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v605/ ... CN4107.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v605/ ... CN4108.jpg

Ps. mam jeszcze 2 konnych hubalczyków ale musze psiknąć ich podkładem to wtedy pokaże :)

Pozdrawiam
Marcin
Awatar użytkownika
Marcin Łukawski
 
Posty: 710
Rejestracja: Pią Cze 18, 2004 10:40 am
Miejscowość: Łódż

Postprzez Arturo » Śro Kwi 20, 2005 10:00 pm

Marcin, jak juz mówiłem figurka super, tylko chyba za płytko osadziłeś łeb, zerknij na pierwsze i ostatnie zdjęcie.
Pozdro
Artur


Image
Awatar użytkownika
Arturo
 
Posty: 271
Rejestracja: Nie Wrz 28, 2003 12:50 pm
Miejscowość: polska

Postprzez Kamil Feliks Sztarbała » Śro Kwi 20, 2005 10:02 pm

figurka piekna.. tylko ramionka jakies takie troszke nie tego....
Image

Idzie Grześ przez wieś, worek porad niesie, jak mu przypierdolę to się nie podniesie.
Awatar użytkownika
Kamil Feliks Sztarbała
 
Posty: 3477
Rejestracja: Wto Paź 07, 2003 11:02 pm
Miejscowość: No Man's Land

Postprzez Marcin Łukawski » Śro Kwi 20, 2005 10:24 pm

Głowa lekko wystaje bo jest włozona narazie nie dociskałem jej na maxa :lol:

Co do ramionek hmmm nikt nie jest doskonały :P

Marcin
Awatar użytkownika
Marcin Łukawski
 
Posty: 710
Rejestracja: Pią Cze 18, 2004 10:40 am
Miejscowość: Łódż

Postprzez metaltop20 » Śro Kwi 20, 2005 10:43 pm

spoko dawaj dalej!! JA jestem osobiscie wielkim sentymentalistą jesli chodzi o chlopaków z odziału hubala .Tak ze pokaz klase i powiedz z czego przerabiasz .Pozdrawiam
metaltop20
 
Posty: 79
Rejestracja: Wto Wrz 07, 2004 2:30 pm
Miejscowość: hel 60 km na polnoc

Postprzez Jacek Spychalski » Śro Kwi 20, 2005 11:02 pm

Bardzo fajny! A co do ramion to gość ma na sobie grubą burkę może stąd to wrażenie .Dla mnie jest OK!

Pozdrawiam

Jacek
Awatar użytkownika
Jacek Spychalski
Uzytkownik usunięty
 
Posty: 831
Rejestracja: Śro Mar 16, 2005 5:10 pm
Miejscowość: Z Miasta Łodzi

Postprzez Qrchak » Czw Kwi 21, 2005 6:06 am

O, a mi siostrzeniec lekko zdekompletował tego gostka na koniu, jak już był prawie skończony, tak że nie bardzo wiedziałem co z nim zrobić :evil:
Awatar użytkownika
Qrchak
 
Posty: 353
Rejestracja: Pon Cze 21, 2004 12:13 pm
Miejscowość: Warszawa

Postprzez Paweł Leszczyński » Czw Kwi 21, 2005 6:35 am

Mialem przyjemnosc ogladac Hubala przed malowaniem podkladu. Robil wrazenie a teraz jeszcze bardzej robi :D . Super ryjek :!: plaszcz i szal. Gratulacje za podjecie ciekawego tematu :).
Awatar użytkownika
Paweł Leszczyński
 
Posty: 1122
Rejestracja: Nie Wrz 28, 2003 12:00 pm
Miejscowość: Olesno

Postprzez Aston » Czw Kwi 21, 2005 8:55 am

tez jestem sentymentalny, bom sie na legendzie Hubala wychowal. A dalo by sie tak odlew zywiczny zrobic? reflektowalbym oczywiscie!
Awatar użytkownika
Aston
 
Posty: 131
Rejestracja: Czw Wrz 09, 2004 5:00 pm

Postprzez Marcin Łukawski » Czw Kwi 21, 2005 9:18 am

Witam

Dzięki za opinie :oops:

Co do samej figurki to tylko czesciowo wykorzystałem figurke z zestawu kawalerii SS FG z Dragona a mianowicie sa to buty i nogi , które musiałem niestety znacznie spiłowac aby ładnie leżało to grube futerko :)
górna część czyli tors i rece to pozostałosci z innych figurek także Dragona odpowiednio dopasowane do sytuacji w jaką figurka bedzie wpasowana na dioramie.
Głowa to nic innego jak produkt firmy Hornet dorobiłem jedynie brodę :) . Szal i cały płaszczyk to milliput standard 8-)
Co do odlewu to raczej nie będzie :( . Radziłbym samemu spróbować przeróbek wystarczy do tego nawet poxilina a oto dowód:

Image

Konwertowanie figurek to fajna sprawa no i wciągająca :P

Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio edytowany przez Marcin Łukawski, Wto Kwi 26, 2005 7:49 pm, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Marcin Łukawski
 
Posty: 710
Rejestracja: Pią Cze 18, 2004 10:40 am
Miejscowość: Łódż

Postprzez Yoony » Wto Kwi 26, 2005 3:03 pm

masz w Dacie specow od odlewania jak jeszcze mozesz popraw Hubalowi prawe ramie nieco do gory i przejscie ramienia w reke widac miejsce klejenia
Awatar użytkownika
Yoony
 
Posty: 814
Rejestracja: Pią Lis 14, 2003 4:00 pm
Miejscowość: Łódź

Postprzez Marcin Łukawski » Wto Kwi 26, 2005 7:29 pm

Witam

masz w Dacie specow od odlewania
yyyy a którzy to?? ja nieznaju :oops:

Ramie moze spróbuje deko spiłowac aczkolwiek ono jest opuszczone z tego powodu, ze koles sie odwraca do tyłu i podpiera reke na koniu (reka lekko odstaje - tak ma byc bo beda tam torby jak u hubalczyka na dole)

Co do
przejscie ramienia w reke widac miejsce klejenia

to niebardzo to widze jak mozesz nabazgraj mi to w paint-cie bo mi sie wydaje ze jest to zagiecie od faldy ale wolalbym sie upewnic co dokladnie masz na mysli


Pozdrawiam
Marcin
Awatar użytkownika
Marcin Łukawski
 
Posty: 710
Rejestracja: Pią Cze 18, 2004 10:40 am
Miejscowość: Łódż

Postprzez Jacek Spychalski » Wto Kwi 26, 2005 8:27 pm

Gdzie widać miejsce klejenia? Ludzie, albo ja oślepłem albo to szelka!
Ale może oślepłem....

Jacek ;o)
Awatar użytkownika
Jacek Spychalski
Uzytkownik usunięty
 
Posty: 831
Rejestracja: Śro Mar 16, 2005 5:10 pm
Miejscowość: Z Miasta Łodzi

Postprzez Yoony » Śro Kwi 27, 2005 1:27 pm

Marcin Łukawski napisał(a):Witam

masz w Dacie specow od odlewania
yyyy a którzy to?? ja nieznaju :oops:

nazwiska nie pomne ale Marcin ci pewnie powie


Ramie moze spróbuje deko spiłowac aczkolwiek ono jest opuszczone z tego powodu, ze koles sie odwraca do tyłu i podpiera reke na koniu (reka lekko odstaje - tak ma byc bo beda tam torby jak u hubalczyka na dole)

Co do
przejscie ramienia w reke widac miejsce klejenia

to niebardzo to widze jak mozesz nabazgraj mi to w paint-cie bo mi sie wydaje ze jest to zagiecie od faldy ale wolalbym sie upewnic co dokladnie masz na mysli

i tak wydaje mi sie ze ramie jest ciut za nisko chyba ze jakies parony dasz alboco
a moze i zariecie od faldy ty go masz w reku wiec lepiej to widzisz

siemka
robota i tak super
Awatar użytkownika
Yoony
 
Posty: 814
Rejestracja: Pią Lis 14, 2003 4:00 pm
Miejscowość: Łódź

Postprzez Marcin Łukawski » Pią Maj 13, 2005 2:36 pm

Witam

No to Hubal sie maluje :D

Narazie skończyłem białą koninkę dla niego :)

Image
Image

Pozdrawiam
Marcin
Awatar użytkownika
Marcin Łukawski
 
Posty: 710
Rejestracja: Pią Cze 18, 2004 10:40 am
Miejscowość: Łódż

Następna

Wróć do Warsztat - figurki

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości

cron