Malowanie Stug IV Academy 1:35

Tu dyskutujemy na temat technik stosowanych w modelarstwie redukcyjnym

Malowanie Stug IV Academy 1:35

Postprzez Moki » Sob Gru 26, 2009 8:58 pm

Dopiero zaczynam swoją przygodę z modelarstwem i jestem kompletnie zielony, więc proszę o tłumaczenie, jak przedszkolakowi. Dostałem od brata na święta model Stug IV 1:35. O ile sklejanie jakoś idzie, o tyle nie mam bladego pojęcia, jak się zabrać za malowanie. Jak w ogóle zrobić kamuflaż przy użyciu pędzla?? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Moki

Re: Malowanie Stug IV Academy 1:35

Postprzez Kicuś » Sob Gru 26, 2009 9:06 pm

Moki napisał(a):Jak w ogóle zrobić kamuflaż przy użyciu pędzla??

Bardzo prosto, musisz użyć farby w odpowiednim kolorze i za pomocą pędzla namalować kamuflaż.

Ale najpierw zanim się do tego zabierzesz to dokładnie przeczytaj dział FAQ.

http://www.forum.modelarstwo.org.pl/viewtopic.php?t=21788
Awatar użytkownika
Kicuś

Miejscowość: Bydgoszcz

Postprzez Moki » Sob Gru 26, 2009 9:24 pm

FAQ przeczytałem (z pominięciem działu o aerografach, bo i tak maluję pędzlem), ale cały czas nie wiem na przykład, jak uzyskać delikatne przejście pomiędzy kolorami w pancerzu. Kolejne pytanie, Jakiego podkładu i jakich kolorów użyć?? Sorki, że tak was zalewam bezsensownymi i banalnymi pewnie pytaniami, ale nie chcę zniszczyć tego modelu.
Moki

Postprzez Kicuś » Sob Gru 26, 2009 9:29 pm

Kolory powinieneś mieć podane w instrukcji jeśli chcesz go robić w malowaniu z instrukcji. Co do malowania płynnych przejść pędzlem to nie pomogę bo maluję aero.
Awatar użytkownika
Kicuś

Miejscowość: Bydgoszcz

Postprzez Moki » Sob Gru 26, 2009 10:19 pm

A podkład do tego będzie potrzebny?? Bo według instrukcji to mają być zielone plamy na piaskowym tle. Tyle, że Plastik jest już koloru piaskowego, więc pytanie, czy jest sens to dodatkowo malować??
Moki

Postprzez Cons » Sob Gru 26, 2009 10:28 pm